ASKO - A.5 Quality Service

A.5 Quality Service

Vi vil gerne sikre vores kunder størst mulig tilfredshed og tryghed med deres ASKO produkt, både nu og i fremtiden. Derfor giver vi A.5 Quality Service til alle vores kunder fra den dag et ASKO produkt købes.

A.5 Quality Service gælder for alle ASKO husholdningsprodukter (gælder ikke professionelle produkter), som er købt efter 1. januar 2012. Efter 1. maj 2018, vil det være påkrævet af forbrugeren at registrere sit produkt på ASKOs hjemmeside for at opnå denne ekstra fordel. Registreringen skal være udført senest otte uger efter fakturadato. A.5 Quality Service er en 5-årig sikkerhed for at produkterne lever op til vores kunders forventning til kvalitet og service. Den består af følgende:

2 års total sikkerhed 2 års total sikkerhed ASKO bevarer bevisbyrden i alle 24 måneder af reklamationsperioden. Loven foreskriver kun at ASKO har bevisbyrden de første 6 måneder.
5 års gratis reservedele 5 års gratis reservedele ASKO tilbyder 5 års gratis reservedele. Se betingelser nedenfor.
10 års reservedelssikkerhed 10 års reservedelssikkerhed Er din sikkerhed for at vi kan levere reservedele til dit ASKO produkt i minimum 10 år fra købsdato.
Betingelser for A.5 Quality Service

Registrér dit køb

For at kunne give dig den bedst mulige service har vi brug for nogle få personlige oplysninger. Det er vigtigt at alle informationer indtastes korrekt, for at A.5 Quality Service er gældende. Udfyld formularen nedenfor og få tilsendt et A.5 Quality Service bevis.

A.5 Quality Service beviset tilsendes til den ovenfor angivne mail-adresse.

Fx: W4086C.W

Problemer med registreringen?

Oplever du problemer med registreringen eller har du andre spørgsmål vedrørende registreringen, er du velkommen til at kontakte os på mail eller telefon.

E-mail: salg.dk@gorenjegroup.com
Telefon: 36 72 11 33, tryk 3